Biżuteryjki dla WOŚP


393145_575111732515501_1888028399_n

Moje koleżanki z Facebooka stworzyły wspaniałą akcję: „Biżuteryjki Dla WOŚP”.

W efekcie wspólnych wysiłków powstało kilka przepięknych okazów biżuterii, wystawionych na aukcje na Allegro.

Dochód ze sprzedaży zostanie przeznaczony dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Wszystkich, którzy pragną mieć piękną biżuterię i przy okazji wesprzeć szczytny cel akcji zapraszam do licytowania tych pięknych przedmiotów.

Dziewczyny: wielkie brawa dla Was za piękno Waszych wysiłków!  :)

Link do aukcji: http://aukcje.wosp.org.pl/listing?sellerId=7825961

Link do oficjalnego bloga akcji: http://bizuteryjkidlawosp.blogspot.com/

Informacje o Jacek Doliński >Angus

Po prostu uwielbiam repusowanie i zimne kucie i znajduję wiele przyjemności w dzieleniu się wiedzą ze wszystkimi. I just love to do repousse & chasing and metalsmithing. I'ts my pleasure to share knowlegde with everyone.
Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii i oznaczony tagami . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

6 odpowiedzi na „Biżuteryjki dla WOŚP

  1. W końcu trafiłem na stronę, której tematyka jest bi bardzo bliska. Niewiele prac wykonałem metodą repusowania, ale powiem szczerze, że zaczyna mnie to wciągać, widząc robotę zacnych mistrzów, taką jak na tej stronie. Podziwiam prace Patryka i w dziedzinie repusowania jest moim idolem, o którym również wspomniałem w ostatnim wpisie na blogu mojej strony. Macie piękny fach w swoich złotych rękach. Osobiście jestem metaloplastykiem i swoją robotę wykonuję innymi technikami, ale co do repusowania to moim marzeniem jest pracować w stylu Patryka Nieczarowskiego. Po przeczytaniu artykułu na poprzednim blogu, widzę, że masz jakiś problem z jego pojemnością. Jeżeli chcesz to skontaktuję cię z moim przyjacielem, który wykonał dla mnie stronę internetową i z racji tego, że z moim nadwornym informatykiem jestem zaprzyjaźniony, to mogę pomóc. Jest on w stanie wykonać stronę zoptymalizowaną pod kontem pozycjonowania, a koszt dla ciebie będzie taki jak był dla mnie, a mianowicie 500 zł. Normalnie za stronę o tych parametrach trzeba zapłacić około 3 do 5 tyś. Jeżeli twoja pasja powoli zaczyna być sposobem na życie, to warto postarać się o stronę, a nie o bloga. Jeżeli będziesz chciał to powiem ci jak wypozycjonować taką stronę w wyszukiwarce, aby po kilku miesiącach zaczęła na siebie zarabiać. Pomogłem w ten sposób kilku kumplom z kowalstwa artystycznego, ale jeżeli jesteś w potrzebie to mogę podać pomocną dłoń. Blogi są dobre, ale do amatorskiego promowania, wśród znajomych blogerów. W niedalekiej przyszłości mam zamiar wykonać kilka stron promujących strony moich dobrych kolegów po fachu, a jeżeli będziesz chciał, to możesz do nas dołączyć. Pozdrawiam Jacek również wariacki pasjonat żelaza.

  2. Serwus Jacku ! Podziwiam twoje prace na bieżąco na FB . Szkoda tylko,że tak często tracisz poczucie wartości swoich prac :)

Skomentuj

