Tarcza zegarowa.


Elementy repusowane, które wykonałem do stworzenia tarczy zegarowej na wieżę kościoła p.w. Podwyższenia Krzyża Św w Rościsławicach (praca nad wykonaniem elementów tarczy zegara część 1, cz. 2 ) jest już zamontowany.  Można go zobaczyć zwiedzając Rościsławice. Trwają jedynie ostateczne prace nad regulacją mechanizmu zegara.

Tarcza_1 tarcze_widok_01122012 (4)

Informacje o Jacek Doliński >Angus

Po prostu uwielbiam repusowanie i zimne kucie i znajduję wiele przyjemności w dzieleniu się wiedzą ze wszystkimi. I just love to do repousse & chasing and metalsmithing. I'ts my pleasure to share knowlegde with everyone.
Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

12 odpowiedzi na „Tarcza zegarowa.

  1. OxiGra pisze:

    Cudo! Coś wspaniałego stworzyłeś. Niezmiennie podziwiam Twoje prace.

  2. monroma pisze:

    WoW! Piękny!!! I w jakim miejscu! :)

  3. rubicon pisze:

    podoba mi się bardzo,kiedy będzie chodził?

  4. Jacek pisze:

    Już teraz wiem gdzie widziałem te piękne cyfry. Jakiś czas temu szukałem informacji na temat repusowania i znalazłem ciekawy i rzeczowy artykuł, w którym chyba ty Jacku pokazywałeś krok po kroku jak wykonać te kształtne cyferki. Powiem szczerze, że oczy zaświeciły mi się z radości, ponieważ coś tam kiedyś wyrepusowałem, ale pierwszy raz widziałem jak robi to kunsztowny fachowiec. Jestem samoukiem i chętnie podpieram się fachową wiedzą z zakresu metaloplastyki. Od jakiegoś czasu czytuję twoje artykuły i wielu ciekawych informacji dowiedziałem się z twoich blogów, w których pewne tematy opisujesz z olbrzymim namaszczeniem i wyczuwalną pasją. Mało jest w naszym kraju pasjonatów, którzy gotowi są dzielić się fachową wiedzą z ludźmi, którzy tej wiedzy potrzebują. Życzę ci samych sukcesów i tego pasjonackiego zacięcia, które towarzyszy ci od rozpoczęcia repuserskiej przygody. Pozdrawiam Jacek metaloplastyk.

  5. Jacek pisze:

    Dziękuję za dobre chęci, fachowej wiedzy nigdy za wiele. Jeżeli miałbyś pytania odnośnie innego rodzaju metaloplastyki, to również chętnie służę pomocą. Nie chcę się tu sam poklepywać po plecach, ale należę do gatunku ludzi, którzy chętnie dzielą się zdobytym doświadczeniem. Kilka razy szukałem odpowiedzi na nurtujące mnie pytania i próbowałem w przeszłości pytać tych, których uważałem za obeznanych w pewnych dziedzinach kowalstwa czy też metaloplastyki ale niestety, kiedy człowiek zadaje pytania, to często drzwi się przed nim zamykają i właśnie dlatego zostałem samoukiem. Jeżeli będę potrzebował fachowej wiedzy, a na pewno będę potrzebował to uderzę z problemem do ciebie. Natomiast jeżeli będę miał nadmiar roboty polegającej na repusowaniu, to również wiem z kim będę się chciał nią podzielić. Jeżeli los cię żuci na mazury w okolicę Mikołajek, to zapraszam na ploteczkę, piwko i pasjonacką pogawędkę.

    • Piękne dzięki, Jacku. Możliwe, że mi się zdarzy poprowadzić kurs w tamtych stronach albo po prostu być w tych stronach. Wierzę, że to właśnie na polu współpracy rodzą się najciekawsze prace, nowe umiejętności i generalnie wiele dobrego nie tylko dla współpracujących ale i dla osób, które ich otaczają i mają te same pasje lub są gotowi zarazić się nowymi.
      Bywaj zdrów, zaglądaj tu czasem i włączaj się jeśli będziesz miał ochotę do dyskusji o wszelkich metodach i projektach.
      Najlepszego!

  6. Ines pisze:

    Jacuś … ależ pięknie się prezentuje :D

Skomentuj

