Elementy do tworzenia biżuterii. Jewelry making parts.


Koleżanka zleciła mi wykonanie ekskluzywnych detali, które mogłyby jej posłużyć do wykonania biżuterii.

Oto elementy do stworzenia biżuterii, które wykonałem dla Agnieszki Jankowskiej, która ma u mnie wyłączność na motyw liścia miłorzębu japońskiego.

Prace Agnieszki można podziwiać m. in. na Facebooku – https://www.facebook.com/agnieszka.jankowska.7311?fref=ts

 

Pierwszy wykonałem techniką japońskiego rytownictwa – cho kin.

P1100328

 

P1100315

 

P1100320

 

P1100332

 

P1100339

 

Drugi wykonałem metodą europejskiego repusowania.

P1100456

 

P1100457

 

P1100460

 

P1100465

 

P1100477

 

P1100475

Informacje o Jacek Doliński >Angus

Po prostu uwielbiam repusowanie i zimne kucie i znajduję wiele przyjemności w dzieleniu się wiedzą ze wszystkimi. I just love to do repousse & chasing and metalsmithing. I'ts my pleasure to share knowlegde with everyone.
Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii i oznaczony tagami , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

