Brelok do kluczy. * Keychain.


Blacha miedziana 39 x 64 mm. Repus, wybiórcza oksyda chemiczna.

Miał być pingwin. Chciałem, żeby był sympatyczny i wesoły. Chyba taki jest?

10477015_849263298436932_6191362885453631644_n

P1180735

P1180850

P1180859

P1180893

P1180910

P1180923

P1180934

P1180938

P1180939

P1180959

P1180961

P1180977

Happy hammering!   :)

Angus

Informacje o Jacek Doliński >Angus

Po prostu uwielbiam repusowanie i zimne kucie i znajduję wiele przyjemności w dzieleniu się wiedzą ze wszystkimi. I just love to do repousse & chasing and metalsmithing. I'ts my pleasure to share knowlegde with everyone.
Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii i oznaczony tagami , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

8 odpowiedzi na „Brelok do kluczy. * Keychain.

  1. Rafal pisze:

    Ladne prace!
    Probuje sie sam nauczyc repusowania, w cienkiej miedzianej blaszce idzie mi w miare dobrze ale proby w stalowej 1mm to masakra. Moglby Pan mi dac jakies wskazowki jak przygotowac stalowa blache do repusowania? Pozdrawiam Rafal

    • Rafał, blachę stalową musisz solidnie ogrzać i odstawić, aby wystygła (w tzw. spokojnym powietrzu), czyli odpuścić albo inaczej rozhartować. Wtedy stanie się miękka i będziesz mógł w niej repusować. Nadaje się jednak do tego raczej tylko cienka blacha stalowa: 0.3 – 0.4 mm. Grubsze to już tylko na gorąco, metodami kowalskimi. To już jednak wykracza poza moją i tak skromną wiedzę.
      A powiedz, czy glijujesz blachę miedzianą (nagrzewanie i gwałtowne chłodzenie) przed jej repusowaniem?
      I pozwól proszę, żebyśmy dali spokój temu „Panianiu”.

  2. Rafal pisze:

    To był mój pierwszy post skierowany w Twoją stronę więc nie wypadało inaczej.
    Blache miedzianą glijuje, tak jak literatura mówi. Przeglądając tego bloga i forum srebrnie, nie powiedziałbym aby Twoja wiedza była skromna, wręcz przeciwnie. To był mój błąd nauki chciałem zacząć od tego co miałem w warsztacie – stal 1mm. Zmieniłem materiał i jest lepiej:)
    Dziękuję za radę i odpowiedź!
    PS. wrzucę po weekendzie na forum pierwsze proby w stali 1mm bez grzania hehe
    Pozdrawiam

  3. jo pisze:

    Jak to jest wykonane, skoro od tylnej części nie ma wklęśnięcia? pozdrawiam :)

  4. jo pisze:

    aaa….czyli taki trick :P

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s