Birthday gift for My Lady. * Prezent urodzinowy dla Mojej Pani.


Jedną z największych korzyści, wynikających z faktu, że ma się faceta repusera-grawera to dostatek biżuterii, dodatków do ubioru i elementów wystroju wnętrza.

Też chcielibyście być w takiej sytuacji?

Korzyść z bycia takowym to również możliwość własnoręcznego tworzenia prezentów dla bliskich osób, przyjaciół… dla każdego, kto zechce.  :)

Jak co roku pokazuję, co Moja Pani dostała na swoje urodziny.

Inspiracją była dla mnie iroceltycka sztuka złotnicza wczesnych wieków ze szkockiej wyspy Iona. Bardzo charakterystyczna i wyjątkowa ornamentyka, często łącząca wyrafinowanie z prostotą.

Grawerowana bransoletka z alpaki z oksydą termiczną.

P1310271aP1310258P1310275aP1310263a

 

Informacje o Jacek Doliński >Angus

Uwielbiam repusowanie i grawerowanie. Znajduję wiele przyjemności w dzieleniu się wiedzą ze wszystkimi. I just love to do repousse & chasing and metalsmithing. I'ts my pleasure to share knowlegde with everyone.
Ten wpis został opublikowany w kategorii bracelet, bransoleta, engraving, grawerowanie, metaloplastyka, metalsmithing i oznaczony tagami , , , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „Birthday gift for My Lady. * Prezent urodzinowy dla Mojej Pani.

  1. krissgold pisze:

    Cześć Angus. Ładna bransoleta. Nasze Panie zasługują na częstsze prezenty, niż raz lub dwa do roku. Okazji jest chyba więcej, ale czy musi być jakaś okazja żeby obdarować swoją miłość. Na Srebrnie, tęsknią za Tobą

    • Dzięki Kriss. O, tak, nasze panie zasługują na troskę.
      Jeśli chodzi o Srebrnie, to nie jestem w stanie dłużej się zajmować tym forum. Mam tyle obowiązków i pracy, że ciężko mi się z nich wywiązywać. Muszę mocno ograniczać swoją aktywność w necie.
      Pozdrawiam serdecznie przyjacielu! :)

Skomentuj

